کانتینر موکب اربعین

آی آر کانتین با هدف تامین کانتینرهای موکب زائرین اربعین اقدام به فروش و ارسال کانتینر های 20 فوت و 40 فوت به عراق و کربلا و مرز مهران و ….. کرده است.

هر ساله با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی ، عاشقان و دلدادگان سیدالشهدا به صورت کاروانهای پیاده عازم کربلا می‌شوند. در بین راه برای پذیرایی و خدمت به زائرین موکب هایی از شهرهای مختلف همچون اصفهان و سمنان و مشهد و تهران و …. برپا می‌شود که به صورت نذورات مردمی تامین غذا و امکانات رفاهی زائرین را بر عهده می‌گیرند. به تازگی برای برپایی این موکب ها از کانتینرهای 20 فوت و 40 فوت بهره گرفته می‌شود تا در آنها اقلام خوراکی و غیره انبار شود و در فرصت مناسب عرضه شوند.

این کانتینرها که اتاقک های فلزی هستند به صورت خالی و یا پر از کالا و مواد خوراکی به مرزهای ایران و عراق و کربلا و مسیرهای پیاده روی اعزام می‌شوند . عمدتا کانتینرها با مواردی که غیر فاسد شدنی هستند در محل های مردمی در شهرهای مختلف پر شده و راهی می‌شوند ولی در مواردی که نیاز به انبار مواد فاسد شدنی هستند این کانتینرها خالی ارسال می‌شوند تا در عراق آنها را تجهیز کنند.

همچنین برخی از این کانیترها که به صورت بدون سقف (Open Top) هستند در مسیر برگشت (بدلیل آنکه خالی شده اند) میتوانند همانند تاکسی ، زائران را به کشور بازگردانند.

این مجموعه با افتخار علاوه بر تامین این کانتینرها ، اعلام می‌دارد آماده ساخت و ارسال کانکس های سرویس بهداشتی و صحرایی ( توالت و حمام ) به محل های پیاده روی اربعین است.

برای پر کردن فرم درخواست کانتینر و ارتباط با ما به لینک زیر مراجعه کنید.

جهت استعلام قیمت خرید کانتینر با ما  تماس بگیرید

0912-3080040
021-55289814
0912-0710228
irancontin@gmail.com 

اعزام کانتینر موکب

من یک باکس پیغام هستم. بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید تا متن تغییر کند.