آشنایی با اجاره انبار آیتم

گاهی اوقات پیش می آید که برای نگهداری کردن از کالا و لوازم از روش اجاره انبار استفاده می کنیم.
اما این روش در زمانی که بخواهیم فقط یک کالا را در انبار نگهداریم مناسب نیست، زیرا هزینه زیادی
به همراه دارد و البته به طور کامل از فضای انبار استفاده نمی شود. در واقع ما فضای بزرگی را برای
یک کالا اجاره کردیم در حالی که با یک فضای خیلی کوچک تر کار ما انجام می شود.

انبار آیتم

ایده انبار آیتم برای اولین بار در کشور توسط انباریتو ارائه شده است؛ در واقع شما برای یک کالا می توانید
مکانی امن و مناسب را جهت نگهداری پیدا کنید.
کالای شما با بسته بندی مناسب و حمل و نقل مخصوص از خانه یا محل کار شما به انبار اختصاصی انتقال
داده می شود و تا هر زمانی که نیاز داشته باشید در آن جا نگهداری خواهد شد.

سوالات متداول اجاره انبار آیتم

مدت قرارداد انبار آیتم چقدر است؟

شما می توانید این انبار را روزانه ، هفتگی ، ماهانه یا سالانه با توجه به نیاز خودتان اجاره کنید.

 

نحوه دسترسی به انبار آیتم چگونه است؟

شما می توانید به صورت روزانه و در ساعات اداری به کالای خود دسترسی داشته باشید. این انبار ها در سراسر شهر تهران وجود دارند.

 

چه نوع اجناسی را می توان در انبار آیتم نگهداری کرد؟

شما می توانید هر نوع کالایی مانند لوازم منزل و اداری را در این انبار نگهداری کنید. البته این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که کالای مورد نظر شما از بابت نگهداری خطری نداشته باشد.

 

امنیت انبار آیتم چگونه است؟

این انبار ها نگهبانی 24 ساعته دارند و همچنین کالا های این انبار مشمول بیمه می شوند.

امنیت قفل کانتینر در انبار کانتینری

امنیت قفل کانتینر های انبار کانتینری – قسمت دوم

این مقاله شامل قسمت اول نیز می شود که می توانید از لینک امنیت قفل کانتینر های انبار کانتینری – قسمت اول آن را مطالعه نمایید.

 

آیا تجهیزات امنیتی موثرهستند؟

همانطور که به تجهیزات مختلف امنیتی که می‌توانید به کار ببرید فکر می‌کنید، باید به اثر گذاری آنها نیز فکر کنید، به خصوص به بعنوان یک جزء از یک سیستم بزرگ تر.

برای بازداری، تابلوی ( این خانه مجهز به دزدگیر است) هنگامی که پشت شاخ و برگ باشد یا ازبین رفته باشد قدرت بازدارندگی ندارد. هنگامی متجاوزان از ورود غیرقانونی بازداشته خواهند شد که از موارد بازدارنده به خوبی آگاه شوند.

برای جلوگیری، یک حصار با دری باز یا یک در با قفلی شکسته نمی‌تواند مانع ورود افراد شود. ابزار جلوگیری باید کاربردی و همه جانبه باشند و به خوبی استفاده شوند تا کار کنند.

برای تشخیص، باید بدانید زمانی زنگ خطر موثر است که کسی صدای آن را بشنود (یا به صورت اتومات فیلم برداری شود) و بتواند اقدامی انجام دهد قبل از آنکه متجاوز محل را ترک کند. فیلم برداری هم زمانی موثر است که بتوانید چهره‌ی فرد را شناسایی کنید یا پلاک ماشین را تشخیص دهید و یا غیره. تشخیص اینکه چه اتفاقی افتاده است کافی نیست، تشخیص دادن باید همراه با اقدامی در راستای آن باشد تا برای پیگرد قانونی کمک کند.

در پایان مهم است که بدانید تا حدودی نیاز است بین این سه روش امنیتی تعادل برقرار کنید. برای مثال، حتی با بازداری قوی و سیستم جلوگیری، اگر متجاوز بتواند ساعت‌های زیادی با سر و صدای بالا سیستم های امنیتی را از کار بی‌اندازد و تشخیص داده نشود، تمام سیستم امنیتی ناکارآمد بوده است.

همچنین برای بیشتر سیستم های امنیتی، کارآمدی سیستم به صورت سیاه و سفید است، یعنی یا سیستم امنیتی از اموال شما محافظت می‌کند و یا محافظت نمی‌کند حالت میانه‌ای وجود ندارد.

در مجموع، تجهیزات امنیتی به ادازه‌ی نقاط ضعفشان نقاط قوت دارند. باز هم از شما خواهش می‌کنیم تا با تفکر انتقادی درباره‌ی کانتینرها بی‌اندیشید و در حالت کلی به حدی امنیت ایجاد کنید که نیاز دارید.

 

از چه تجهیزات امنیتی باید استفاده کنید

در بخش قبل بررسی کردیم که آیا تجهیزات امنیتی لازم هستند و آیا ارزش هزینه کردن را دارند و می‌توانند کارآمد باشند یا خیر. حال زمان آن است که به تجهیزات ویژه امنیتی از دیدگاه سه روش امنیتی نگاه شود یعنی: بازداری، جلوگیری و تشخیص.

 

رفع تهدیدات احتمالی

بازداری به معنی این است که هر شخصی از تلاش برای ورود به کانتینر بازداشته شود. منظور این است که به متجاوز فهمانده شود که اگر بخواهد تلاشی برای ورود داشته باشد شکست خواهد خورد، پس از اقدام منصرف شوند. در حالت کلی این امر با حصارهای قوی و قابل مشاهده ، امکان پذیر است.

 

روشنایی محوطه

بیشتر جرائم در تاریکی شب اتفاق می‌افتند، چون متجاوز امید دارد که دیده نشود. روشن نگخ داشتن محوطه‌ی کانتینر راه مناسبی است. در نظر داشته باشید که وجود برق اضطراری برای مواقع قطعی برق ضروری است.
برای انتخاب لامپ گزینه‌های مختلفی پیش رو دارید کانند لامپ رشته‌ای، هالوژن و ال ای دی. پیشنهاد میکنیم از ال ای دی استفاده کنید چون انرژی کمتری مصرف می‌کند. می توانید یک لامپ دائم کار داشته باشید یا لامپ با سنسور حرکتی. البته با لامپ های سنسور حرکتی دار، قدرت تشخیص کاهش می‌یابد ولی در عوض مصرف انرژی کاهش می‌یابد.همچنین استفاده از لامپ‌های خورشیدی بسیار مناسب است.

 

نشانه‌های حضور شما در کانتینر

فرد متجاوز قطعا نمی‌خواهد زمانی وارد شود که شما در کانتینر حضور دارید. پس به دنبال نشانه‌ای است که مطمئن شود شما نیستید یکی از بزرگترین نشانه‌های حضور شما اتوموبیل شماست. بسیاری از مردم اتوموبیل خود را نه در پارکینگ بلکه در فضای باز پارک می‌کنند پس در زمان نبود ماشین فرد متجاوز می‌تواند مطمئن شود کسی داخل نیست. پس اگر پارکینگ سرپوشیده دارید حتما ماشین را در آن پارک کنید که تشخیص عدم حضور شما مشکل شود.

تکنولوژی وجود دارد که با نصب تایمر می‌توانید تعیین کنید که در ساعات خاصی لامپ ها، تلوزیون و … را روشن کند تا افراد گمان کنند شما داخل خانه کانتینری خود هستید. اگرچه در صورتی که داخل خانه کانتینری از طریق پنجره و در پیدا باشد این تکنولوژی جوابگو نیست.

همچنین با قرار دادن کلید کنترل وایفای می‌توانید کنترل تمام تجهیزات خود را از راه دور بدست گیرید.

 

سایر تجهیزات امنیتی

اگر حتی سیستم امنیتی قدرتمندی نداشته باشید، یک تابلو می‌تواند باعث شود دیگران تصور کنند سیستم امنیتی قوی برای کانتینر خود درنظر گرفته‌اید و قرار دادن این ایده در ذهن کسی که قصد ورود به کانتینر شما دارد موثر است. یک گزینه‌ی دیگر دوربین مداربسته ساختگی و جعلی است،که مانند تابلو می‌تواند عمل کند.

 

جلوگیری از تهدیدات احتمالی

جلوگیری به معنی متوقف کردن و یا به تعویق انداختن حمله یا تجاوز به اموالتان می‎‌باشد. هیچ سیستمی وجود ندارد که به صورت صد در صد از تمام تهدیدات جلوگیری کند، پس گاهی می‌توان با کند کردن و به تعویق انداختن کار متجاوزان و سارقان امید داشت که بتوانید آنها را بگیرید و یا پروسه‌ی نفوذ به کانتینر را به قدری سخت کرد که سارقان این زحمت را به خود ندهند که نفوذ کنند. جلوگیری از طریق موانع فیزیکی متفاوت عملی می‌شود.

 

نرده و حصار

حصار می‌تواند هم جلوگیری و هم بازداری کند. یک متجوز با وجو د یک حصار در اطراف کانتینر شما امکان کمتری دارد که تلاش کند تا وارد شود. اما حتی اگر باز هم تلاش کند تا وارد شود توسط حصار متوقف می‌شود و یا دست کم سرعت نفوذ او کاهش می‌یابد. انواع حصار وجود دارد مانند حصار چوبی، سیم خاردار، سنگ و … که با توجه به محیط اطراف کانتینر باید آنچه که برایتان مناسب تر است انتخاب شود.

 

نتیجه گیری و جمع بندی

با خواندن موارد بالا می‌توان نتیجه گرفت که یک کانتینر هرچقدر هم که دارای استحکام باشد برای محافظت از اموار شما کافی نیست. به همین دلیل است که کانتینر باید در انبار کانتینری قرار گیرد. در این انبار از کانتینر با روش‌های ذکر شده به بهترین شکا محافظت می‌شود و امنیت کامل برای متعلقات شما فراهم می‌شود.

 

این مقاله شامل قسمت اول نیز می شود که می توانید از لینک امنیت قفل کانتینر های انبار کانتینری – قسمت اول آن را مطالعه نمایید.

 

همچنین در صورت وجود هرگونه سوال در مورد انبار کانتینری، اجاره انبار در تهران و خرید کانتینر می توانید با کارشناسان ما در انبار کانتین در تماس باشید.

منبع مقاله : Container locks security

امنیت قفل کانتینر در انبار کانتینری

امنیت قفل کانتینر های انبار کانتینری – قسمت اول

یکی از مزایای متعدد کانتینرها استحکام و پایداری آنها هم به عنوان خانه و هم به عنوان انبار می‌باشد. این ویژگی ها برای دوام در آب و هوای نامساعد، جلوگیری از تخریب محیط زیست و کنترل حیوانات و آفات بسیار مفید است. اما دلیل دیگری هم وجود دارد که مردم زیادی به سمت استفاده از کانتینرروی آورده‌اند و آن امنیت است.

نگرانی شما چه از جانب کنجکاوی مزاحمان و چه از جانب سرقت باشد فرقی نمی‌کند، کانتینر ماوم و امن است. این مقاومت و استحکام کانتینر نه فقط برای مقاومت در برابر سرقت بلکه برای مقاومت و اسیب ندیدن در طی حمل و نقل‌های دریایی می‌باشد.
کانتینرهای حمل و نقل بیشتر عمر خود را در حمل و نقل‌های دریایی، حمل و نقل ریلی و حمل و نقل جاده‌ای سپری می‌کنند و یا در انبارهای کانتینری برای ذخیره و انبار نگهداری می‌شوند. هر کدام از این کاربری‌ها فرمی از امنیت در کانتینر را ارئه می‌دهند.

به این دلیل که کانتینرها در این اطراف به سادگی در دسترس عموم نیستند پس به گونه ای ساخته می‌شوند که امنیت نسبی داشته باشند و البته غیرقابل نفوذ باشند. باید بدانید هنگامی که کانتینر را بجای نگهداری در انبار بخواهید در ملک شخصی خود نگهدارید بخش زیادی از این امنیت را ازدست داده و باید به فکر پارامترهای امنیتی دیگری باشید.

کانتینرها بیشتر در حالت ثابت و بدون تغییر خود امن هستند هر تغییری در آنها مانند برش برای در و پنجره در خانه کانتینری نه تنها موجب ضعف کانتینر می‌شود بلکه احتمال ورود سارق از ورودی‌های ایجاد شده وجود دارد. در این مقاله، به شما می‌گوییم که چطور درب نهایی کانتینرهای معمولی را قفل کنید و همچنین طریقه‌ی ایمن سازی خانه‌ی کانتینری را خواهیم گفت خواهیم گفت. امیدواریم بتواند در محافظت از وسایل گرانبها و همچنین محافظت از عزیزانتان شما را یاری دهد.

 

امنیت کانتینر به چه معناست؟

قبل از آنکه وارد مشخصه‌های امنیتی کانتینرهای حمل و نقل شویم، لازم است که ابتدا مشخص کنیم که منظور از امنیت چیست. با درنظر گرفتن یک رویکرد سیستماتیک به درک آنچه در امنیت کانتینر نقش دارد،می‌توانید به یک کانتینر امن ‌تر و پرداخت هزینه‌ی کمتر با حذف تجهیزات غیر ضروری دست یابید. در زمینه‌ی کانتینرهای حمل و نقل و همچنین تا پایان این مقاله هنگامی که از امنیت حرف می‌زنیم منظور امنیت فیزیکی کانتینر است.

امنیت فیزیکی کانتینر بر روی اثاثیه‌ی داخل کانتینر تمرکز دارد وبحث آن از امنیت کامپیوتری و امینیت ملی جدا است.
در این منظور امنیت دو هدف اسلی و مشترک دارد:

1- محافظت از اموال: محافظت از خود کانتینر و اموال داخل آن (یا افراد داخل آن) از سرقت و یا آسیب‌های خارجی.
2- منع دسترسی: دور نگه داشتن افراد نامناسب از اموال داخل کانتینر.

این دو هدف از سه طریق قابل اجرا هستند: بازداری، جلوگیری و تشخیص. در ادامه هر یک از این سه را توضیح خواهیم داد، اما ابتدا توضیح دهیم آیا شما به تجهیزات جانبی برای امنیت بیشتر نیاز خواهید داشت.

 

آیا استفاده از تجهیزات جانبی برای امنیت کانتینرها منطقی است؟

حالا که منظور از امنیت را متوجه شده‌اید، باید مشخص کنید آیا اموال گرانبهایی دارید که ارزش مراقبت را داشته باشند. اگر دارید، باید بررسی کنید که انتخاب هر یک از گزینه‌های موجود چقدر می‌تواند مفید باشد و آیا این فایده ارزش هزینه کردن را دارد.

 

آیا به تجهیزات جانبی برای امنیت بیشتر نیاز دارید؟

برای آنکه تصمیم بگیرید که نیاز به تجهیزات جانبی دارید یا خیر باید درنظر بگیرید در صورت از دست دادن، چه چیزی از دست می‌دهید و این اتفاق چگونه خواهد افتاد.

 

اهمیت اموال داخل کانتینر

یک کانتینر تماما خالی را درنظر بگیرید. بیشتر مردم معتقد هستند که کانتینر خالی نیازی به محافظت نخواهد داشت. اگر کانتینر پر از اجناس قدیمی بلااستفاده باشد چه؟ پس همچین کانتینری هم مانند یک کانتینرتماما خالی نیازی به محافظت نخواهد داشت. نکته این است که قبل از صرف زمان، انرژی و پول برای طراحی و تعبیه‌ی تجهیزات امنیتی، باید چیز با ارزشی برای محافظت داشته باشید.

در حقیقت محافظت از اموال شامل محافظت در برابر سارقان و خرابکاران است. در رابطه با خانه‌ی کانتینری حتی اگر اثاثیه‌ی خود را منتقل نکرده باشید و چیزی برای سرقت وجود نداشته باشد، یک نفر می‌تواند با ورود و ایجاد خرابی برای شما مشکل ساز شود. پس باید به این موضوع که تعمیر خرابی‌ها و یا جایگزینی اموال سرقت شده چقدر می‌تواند هزینه بر باشد توجه کنید.

 

خطر ورود افراد بدون اجازه

خطری که باید درنظر بگیرید دو مورد است اول چه کسی ممکن است وارد شود (یک سارق، آشوبگر، فردی معتا و …) . چگونه می‌تواند وارد شود (با ابزارآلات و …).

این که چه کسی ممکن است وارد شود از این جهت اهمیت دارد که هر شخص می‌تواند انگیزه‌های مختلفی از ورود داشته باشد. یک شناخت کلی از مردم اون ناحیه می‌تواند به شما کمک کند انگیزه‌ی افراد را بشناسید و حدس بزنید چه کسی ممکن است تلاش کند وارد شود.

البته این که چگونه ممکن است کسی وارد شود مورد مهم تری است. برای حدس زدن چگونگی ورود افراد باید محیط اطراف کانتینر خود را بررسی کرده و سعی کنید مانند یک مجرم فکر کنید. اگرچه تمام راه های موجود برای ورود پنهانی افراد را نمی‌توانید حدس بزنید اما نمونه هایی از آن هم می‌تواند به شما کمک کند.

برای مثال، حد فاصل کانتینر شما از مسیر های اصلی مثل جاده یا بیابان چقدر است؟ آیا کانتینر شما در نزدیکی سازه‌ی شخص دیگری هست تا درصورتی که شخصی با چکش و غیره به کانتینر شما حمله کرد صدای آن شنیده شود؟ آیا کانتینر شما آنقدر قدیمی و فرسوده است که پتک بتواند آن را بشکند یا تجهیزات پیچیده‌تری نیاز دارد؟

در ادامه اصلی ترین معیارهای امنیتی که بسیاری از راه‌های ورود بیگانه را پوشش می‌دهد بررسی می‌کنیم. اما ابتدا خواهیم گفت آیا تجهیزات جانبی امنیتی می‌توانند موثر واقع شوند.

 

قسمت اول این مقاله همینجا به پایان می رسد. برای مطالعه قسمت دوم مقاله می توانید به امنیت قفل کانتینر های انبار کانتینری – قسمت دوم مراجعه نمایید.

همچنین در صورت وجود هرگونه سوال در مورد انبار کانتینری، اجاره انبار در تهران و خرید کانتینر می توانید با کارشناسان ما در انبار کانتین در تماس باشید.

 

منبع مقاله : Container locks security

 

راهکارهای افزایش بهره‎وری انبار کانتینری

راهکارهایی برای افزایش بهره‎وری انبار کانتینری

ایجاد تعادل در اداره‌ی انبار همیشه یک چالش بوده است ( داشتن موجودی به حد کافیه اما نه بیش ازحد. دور نگه داشتن موجودی‌ها از سارقان اما به سادگی در دسترس خودمان باشد. ). در این مقاله راهکارهایی ارائه می‌دهیم که با انجام آنها بهره‌وری، امنیت و استفاده‌ی درست از فضا را در انبار کانتینری را تضمین می‌کنیم. برای آشنایی با این راهکار ها در ادامه با آی آر کانتین همراه باشید.

 

استفاده از جعبه در کانتینر یا سوله

کالاهایی که بدون پوشش و باکس در کانتینر یا سوله نگهداری می‌شوند در معرض غبار، آلودگی و دود قرار دارند. استفاده از باکس، محافظ و جعبه نه تنها کالاها را تمیز، مرتب و در شرایط آماده برای استفاده نگه می‌دارد بلکه ظرفیت فضای استفاده از انبار کانتینری را افزایش می‌دهد. به عنوان مثال ممکن است اسباب و وسایل یک خانه بدون بسته بندی در یک کانتینر 30 فوت جا شود اما در صورت بسته بندی مناسب بتوان تمامی وسایل را در یک کانتینر 20 فوت جا داد.

 

کاهش هزینه انبار

هزینه‌ی استخدام کارکنان را محاسبه کنید تا بتوانید بین عملکرد و هزینه‌ها تعادل برقرار کنید. آیا در فکر اضافه کردن نیروی انسانی هستید؟ این کار هزینهها را بیشتر افزایش می‌دهد پس بر روی اتوماتیک کردن انبار سرمایه گذاری کنید تا افراد کمتری نیاز باشد و از این طریق هزینه‌ها کاهش یابند. همچنین اجاره انبار کانتینری و یا اجاره انبار سوله ای خود می تواند راهکاری برای کاهش هزینه خود انبار باشد. در چنین شرایطی شما بدون پرداخت پول پیش می توانید هر میزان که لازم است انبار اجاره کنید. همچنین فضا در انبار کانتینری با توجه به نیاز شما به شما اختصاص می یابد.

 

چیدمان به صورت دسته بندی

چیدن اجناس و کالاها به صورت دسته‌ای اجازه میدهد تا بتوان به صورت چندگانه و همزمان سفارش داد. این نحوه‌ی چیدمان باعث می‌شود تا تعداد دفعاتی که برای برداشت چند کالا لازم است انجام شود کاهش می‌یابد.

 

انعطاف پذیری

انعطاف پذیری یعنی آمادگی برای ایجاد تغییر. عملکرد خود را به نحوی قرار دهید که در آن واحد بتوانید انبار خود را هم با تعداد زیادی کارکنان و هم با تعداد اندک مدیریت کنید. از این طریق شما میتوانید بر اساس نیاز هر تغییری که لازم بود خودتان ایجاد کنید قبل از آنکه تغییرات بوجود بیایند و شما خیلی دیر آگاه شوید

 

کنار آمدن با کالاهای مرجوعی

به طور قطع کالای مرجوعی خواهد بود و شما باید مدیریتی برای پروسه‌ی پس گیری این کالاها داشته باشید تا در صورت بازگشت کالایی دچار تنگنا نشوید و به خوبی آنها را مجددا ذخیره کنید.

 

تهیه‌ی بالابر و ماشین آلات صنعتی

برای بلند کردن و قرار دادن کالاها در انبار از بالابر و ماشین آلات صنعتی استفاده کنید نه کارگران انبار. جا به جایی کالا را به ماشین آلات بسپارید تا هم فعالیت غیزیکی کارگران کاهش یابد و هم دچار مشکلی نشوند که خسارت و جبران آن با شما باشد.

 

عدم استفاده از کاغذ

هیچکس تمایلی ندارد تا کاغذ و پرونده بررسی کند. د.ره‌ی استفاده از کاغذ و لیست‌های دستی  به پایان رسیده است. تا جایی که ممکن است از استفاده از کاغذ خودداری نمایید و استفاده از آن را کاهش دهید و به جای آن از تکنولوژی سیار و دوست دار محیط زیست استفاده کنید.

 

اسکن کردن

برای تحویل و ترخیص کالاهای انبار از اسکنر استفاده کنید. تایید ورود و خروج هر کالا را با اسکن به سادگی انجام دهید و از دقت سفارش و محموله اصمینان خاطر پیدا کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اجاره انبار در تهران می توانید با کارشناسان ما در آی آر کانتین در تماس باشید.

 

منبع مقاله : Warehouse best practices

 

کانتینر 20 فوت ارتفاع بلند hq

کانتینر بیست فوت High Cube به جعبه های فلزی بزرگی میگویند که در ابعاد حدودی 6 * 2.5 متر در طول و عرض و ارتفاع 2.90 متری می باشد . تمایز کانتینر های hq با کانتینر های معمولی و استاندارد تنها در مقدار ارتفاع میباشد ، از این رو به کانتینر های کیوب، کانتینر ارتفاع بلند نیز گفته میشود . عمدتا این کانتینر های 6 متری بوسیله ی کشتی ، کامیون ، هواپیما و یا قطار حمل و نقل میشوند که کاربری آنها را در زیر نام برده ایم :

  • محافظت کالا در برابر حوادث طبیعی از جمله باران و آفتاب
  • محافظت کالا در برابر سرقت در طول مسیر حمل
  • حمل و نقل تجهیزات مرتفع تر
  • راحتی تخلیه و بارگیری
  • راحتی صفافی یا دسته‌بندی کردن کانتینر در محوطه‌ها و کشتی
  • استفاده بهتر از فضای کشتی و انبار
  • بارشماری راحت

ادامه مطلب “کانتینر 20 فوت ارتفاع بلند hq”

کانتینر 40 فوت

کانتینر چهل فوت استاندارد به جعبه های فلزی بزرگی میگویند که در ابعاد حدودی 12 * 2.5 متر در طول و عرض و ارتفاع 2.60 متری می باشد . عمدتا این کانتینر های 12 متری بوسیله ی کشتی ، کامیون ، هواپیما و یا قطار حمل و نقل میشوند که کاربری آنها را در زیر نام برده ایم :

  • محافظت کالا در برابر حوادث طبیعی از جمله باران و آفتاب
  • محافظت کالا در برابر سرقت در طول مسیر حمل
  • راحتی تخلیه و بارگیری
  • راحتی صفافی یا دسته‌بندی کردن کانتینر در محوطه‌ها و کشتی
  • استفاده بهتر از فضای کشتی و انبار
  • بارشماری راحت

ادامه مطلب “کانتینر 40 فوت”

کانتینر 20 فوت

کانتینر بیست فوت استاندارد به جعبه های فلزی بزرگی میگویند که در ابعاد حدودی 6 * 2.5 متر در طول و عرض و ارتفاع 2.60 متری می باشد . عمدتا این کانتینر های 6 متری بوسیله ی کشتی ، کامیون ، هواپیما و یا قطار حمل و نقل میشوند که کاربری آنها را در زیر نام برده ایم :

  • محافظت کالا در برابر حوادث طبیعی از جمله باران و آفتاب
  • محافظت کالا در برابر سرقت در طول مسیر حمل
  • راحتی تخلیه و بارگیری
  • راحتی صفافی یا دسته‌بندی کردن کانتینر در محوطه‌ها و کشتی
  • استفاده بهتر از فضای کشتی و انبار
  • بارشماری راحت

ادامه مطلب “کانتینر 20 فوت”